lördag 19 mars 2011

Våren


Vi har mött våren i Hangzhou. Den kom i form av blå himmel och magnolior. 


Här ska jag jag egentligen skriva något om den stora, fina sjön som ligger mitt i stan och som man ska åka båt på men bredvid mig har A råkat fått upp en kinesisk sida med storbröstade mangatjejer (skolflicksmodell) där ett par nävar flyter omkring som man ska placera på tjejernas bröst. När man gjort det börjar händerna göra s.k "klämrörelser" och mangatjejen börjar fnissa. Hur ska man kunna skriva om natursköna upplevelser när man ser sånt? Jag bara frågar


Och på tal om... Näe. Det här är bara trevliga poptjejer som ville öva sin engelska. 


Det här är ett exalterat barn som står ca 1,5 meter för långt bort


Det här en man som vet hur man njuter av livet. Och våren. 

I morrn flyttar vi till lägenhet. Då kommer det att pissregna. Men jag tänker inte klaga, jag tänker göra peacetecknet inombords och njuta av att vädret tvingar min nemesis att sticka sina löpare inomhus. 

4 kommentarer:

  1. Fina bilder! Här kommer hösten vilket är konstigt.

    SvaraRadera
  2. Tack Kalle! Våren här har snabbt blivit höst - dvs regn regn regn och kyla. Känner en märklig drift efter att jaga björn och klä mig i skinn - koftor hjälper ju inte ett skit

    SvaraRadera
  3. köp den här av nalle!

    http://www.blocket.se/stockholm/Brunravs_kaftan_32394643.htm?ca=11&w=1

    SvaraRadera
  4. var nära att göra´t, men så såg jag att man måste vara 1,84 lång för att bära upp den! Undrar hur räven gjorde?

    SvaraRadera