söndag 13 mars 2011

1 dag till ren luft, sjöar och berg

Dagen innan flytt och luftkvalitén beskrivs som "hazardous". Allt är en grådassig sörja och att andas smakar som att slicka ett skitigt avgasrör som det nyss brunnit i.  Dags att åka till utomhusmarknad och odla tumörer yey!


Idag bor vi i den högra bilden. Allvarligt talat, jag vet nu exakt hur de där kattungarna, som en granne i barndomen gasade ihjäl genom att lägga dem i en påse som han sedan knöt fast runt ett avgasrörs öppning, kände sig.

De var väldigt, väldigt nedstämda 

2 kommentarer:

  1. När reser du till Sverige igen??

    Och hjälp, jag kvävs lite av att bara titta på bilden.

    /Sara

    SvaraRadera
  2. jag vet inte! Sverige och jag liksom, kommer det ens att funka? (Läs: kommer jag någonsin orka diska igen)

    SvaraRadera