måndag 7 mars 2011

Lögnerna som omger oss III

Förra inlägget är en lögn. Jag gick aldrig utanför dörren igår. Jag låg i soffan med A och kollade serier + dålig skräckfilm och beställde hem mat som jag dukade upp på soffbordet. Vilket för övrigt är min personliga tolkning av nya husmorstrenden. Idag ska jag tapetsera toan. Eller bara skita i den. Bokstavligen eller metaforiskt? Ah livet livet nu kittlar du mig så där spännande igen! Hucklet åker på i alla fall.

Ps igår natt, när jag kände mig lite sådär utanför min egen kropp som man gör efter midnatt (??) så mailade jag Björn Skifs skivbolag GISSA OM VAD

5 kommentarer:

  1. Lyllo dig som orkar vara vaken efter midnatt.

    SvaraRadera
  2. det sitter intimt ihop med faktumet att jag sover längre än till klockan sex på morgonen... Vilket får mig att känna mig ännu mer lyllo!

    SvaraRadera
  3. Herregud!!
    Hur löd frågan exakt!? och vad fick du för svar??
    Jag är så nyfiken......

    SvaraRadera
  4. NÄ!? Du får inte skoja nu!

    SvaraRadera
  5. Jag vill också höra frågan!!! (och svaret naturligtvis) :D

    SvaraRadera