tisdag 1 mars 2011

Igår

 Igår besökte vi temple of heaven samt en klassisk shoppinggata där jag köpte en slags cowboy-yllehatt som jag känner mig extremt "utklädd" i. Senare på kvällen läste vi att journalister från BBC anhållits och misshandlats på exakt samma gata lite tidigare. Ibland, som när man drar visakortet eller beställer caffe lattefrappebajsevajse kan man glömma bort att man faktiskt bor i en fucking DIKTATUR. Men hursomhelst:


Temple of heaven, this way




Det var ganska kallt


Men stämningen var hög ändå



särskilt efter att jag fått ta på templets nipplar (som för övrigt ska ge TUR! som alla nipplar gör) 

1 kommentar:

  1. Väntar på en Facebookrevolution i Kina. Eller nähä... så var det inte va?

    Diktatur skulle ju kunna vara bra, men bara om alla tänkte om jag.

    SvaraRadera