måndag 13 december 2010

ohmyfuckinggod

Har hittat sirap. I Kina. Nu kan jag lägga mig ner och dö för jag kommer aldrig lyckas med något mer storartat. Jag skojar inte - jag har sett diskussionsforum för kinasvenskar där det föreslås att man ska samla in namnlistor till Ikea och be om sirap i deras butik. Det finns historier om desperata svenskstudenter som försökt göra egen genom att blanda smält socker och.... trolldom (hu!). Jag behövde inte göra något av detta. Jag behövde bara vara jag.


Nu jävlar blirre knäck å kolor å kletiga fingrar och kletigt hår (igår hittade A en stor sirapstova på bakhuvudet som jag sedan inte tvättade ur, inte ens innan vi gick ut och vistades bland så kallat "folk". Lekte att jag var grunge istället.) OCH: Jul.

Det blir jul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar