söndag 8 maj 2011

fortfarande bakis, klämmer seinfeld

George: I don't want hope. It's killing me. My dream is to become hopeless. When you're hopeless you don't care. And when you don't care that indifference makes you attractive.
Jerry: So hopelessness is the key?
George: It's my only hope

My dream is to become hopeless 

Okej jag har varit på helgmarknaden också. IGEN. Köpte blingiga cowboyboots för typ ingenting och åt en "frozen banana", ni vet sådana där som George Michael säljer i Arrested Development och alltså inser ni hur OBSCENT det ser ut? Det är en DILDO. Med böjen på toppen och allt. En chokladdoppad dildo som man går och suger (SUGER) på. Mötte ett barn som åt en likadan, var tvungen att titta bort

Men Thailand då: Ja det är fortfarande varmt, jag äter mycket curry och känner mig ganska nöjd med det mesta efter ett par veckor av ångest (livet? LIVET!). Idag vågade jag mig tillochmed på tanken "nääääääämen man kanske borde fixa ett cv nångång?" men då svarade hjärnan snabbt med att ta stryptag på sigsjälv och visa bilder av vita, fluffiga pudlar som hoppar genom färgglada ringar på cirkus. Stirrade tomt ut i luften ca 19 minuter efter det

2 kommentarer:

  1. Haha- tror aldrig ni kommer att få se mig suga på en dildo, eller vänta jag menar en frozen banana, in public..! :P

    Du kanske ska ha en bloggtävling, typ den som skriver det bästa cv:et/personliga brevet åt dig kan vinna ett par paljett-trosor..?

    /Sara

    SvaraRadera
  2. åh gud så bra! även om du är den enda sjuk nog att göra´t.... Ska vi bara säga så att du får ett par paljett-trosor kanske??

    SvaraRadera