måndag 2 maj 2011

Återhämtning och vansinne i bkk (HUR GÅR DET ENS IHOP?!)

Om man vill ha ett tydligt bevis på att min hjärna nyligen exploderat behöver man bara titta på min kulturkonsumtion. Igår KRÖP jag in på ett närliggande köpcentrum och kved, med gräddig bananpannkaka fulla käften (fett och socker - ännu ett säkert tecken) SNÄLLA SNÄLLA ge mig färgglada filmer med läckra häxor, knark, trolldom, sexiga rörelser och sjungande djur! Lite som en MTV-gala, ni vet?

Det var svårt att få in allt i samma. Då blev det såhär:



Bonus i vänstra hörnet: Roomservice-menyn. Min tyngsta litteratur för tillfället. Eller ja, bortsett från "into the wild", om den där unga killen som gjorde slut med samhället och drog ut i vildmarken. Vääääldigt spännande för mitt redan vansinniga sinne att läsa saker som "I wanted movement and not a calm course of existence. I wanted excitement and danger and the chance to sacrifice myself for my love. I felt in myself a superabundance of energy which found no outlet in our quiet life" (Leo Tolstoy)

GGAAAAAH *trycker in nåt tecknat och sövande i dvd:n*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar