måndag 15 november 2010

TROLLPACKA!

Ah okej så i natt drömde jag att jag öppnade min blogg för att skriva ett nytt inlägg men kommer då till Kalle Anka & Co:s hemsida och min bloggavsändare är… Magica De Hex! Varje inlägg jag skrivit, avsändare: Magica de Hex. Orkar inte ens kommentera detta.

Sen duschade jag. Och snöt mig – hårt. Dagens misstag: att INTE sätta in menskoppen igen INNAN jag snyter mig. Hårt, som sagt (jamen det SKULLE ju vara en mensblogg!).

Ah ljuvliga dag, vad ska vi hitta på härnäst tillsammans, du och jag? Jobba lite kanske? Ja! Det ska vi!

NEJ MEN NEJ! Nyss ringde det på dörrn och jag trodde det var A som glömt nyckeln så jag ryckte upp den och liksom ”SKRÄMS” (höjda, kloformade händer + högt vääääääs) och så var det två knegare i uniform! De blev såklart jätterädda. Kunde inte förklara misstaget heller så nu tror de ju att detta är mitt normala beteende. Ah Moder Svea, jag representerar dig så väl!

5 kommentarer:

  1. Haha, helt underbart. Jag kan riktigt se dig framför mig!

    SvaraRadera
  2. Jennie! Förlåt för den mentala bilden... Eller vänta nu, du har väl säkert foton där jag ser ut exakt så (min skräms-pose) från 1985 och framåt!

    SvaraRadera
  3. Inget att ursäkta den gjorde min dag. Fnissar fortfarande! :) Skrämsbilder på dig vet jag inte men jag blir rädd då jag ser mina sneluggsbilder, oh My! ;)

    SvaraRadera