onsdag 3 november 2010

De tre små blommiga jackorna

Förutom bronskrabbor, billiga dvdfilmer och små statyer föreställande kinesiskt kejsarpar har jag även köpt tre små blommiga jackor. Som jag älskar. En vinröd, en turkos och en mörkblå. En varmt fodrad, en mittemellan och en tunn. Visst låter det som en saga? En alldeles underbar, fantastisk saga som slutar med, inte att jag är lycklig i alla mina dagar (HAHA!), men SNYGG. Och det är ju ändå viktigast.


Den fina lilla vinröda jackan på den fina turkosa bänken. Här sitter jag lite avslappnat och tänker nåt i stil med inte lycklig men snygg inte lycklig men snygg inte lycklig men snygg snygg SNYGG



Den fina lilla vinröda jackans söta halsknäppning. Här tänker jag inget alls, absolut inget alls

2 kommentarer:

  1. Jag och syrran brukar ha det mottot också, på möten där man känner att man inte kan eller inte vill någonting, på gymmet där man lyfter lägst vikter etc, vi är snygga i alla fall!

    Miss you lots and lots.

    SvaraRadera
  2. om jag tar livet av mig nån gång så kommer det vara under en dålig hårdag

    SvaraRadera