måndag 8 november 2010

varm glädje är sann glädje (eller??! Hjälp jag minns inte hur det känns!)

Nej men det kan inte vara sant! VÄRMEN har slagits på?? Fast elementen är kalla... Men golvet är varmt - på två punkter! Har stått på den ena, sen den andra och känt mig.... glad? :o

Visserligen var jag fashionabelt snygg där jag hasade omkring, liksvept i 3 noppiga fleecefiltar, raggsockar upp till knäna och något vilt i blicken. Och visserligen var "låt allt kroppshår växa tills det når golvet" en trevlig slogan, men jag hade hela tiden en smygande misstanke om att det skulle innebära alldeles för mycket ansvar, hygienmässigt. Hästar har tex alltid verkat skitjobbiga, allt detta Sisyfosiska ryktande!!

ÅH! Nu gick jag nyss på toa och det var VARMT därinne! Alltså min stjärt blev så lycklig!


Standardoutfitten innan värmen: Filtar filtar tröjor tröjor sockor tofflor ångest ångest ångest (obeservera handens frusna, klolika form)



Möjlig, men knappast trolig, outfit efter värmen slagits på. Till vänster: färgglad tvättkorg

5 kommentarer:

  1. söt du är! jag får hångla med chaplin!

    SvaraRadera
  2. Jag ser en nippel!

    SvaraRadera
  3. Hurra! Du har vunnit tävlingen "vem kan hitta nippeln"! Första pris är en drink i Bangkok i januari. Kommer du?!

    SvaraRadera