fredag 5 november 2010

bon giorno!!!

Jag skulle lägga upp ftoon å annat jävulskap nu men jag gick ut å blev aspackad istället. Vid nåt tillfälle drack vi shops ur små glas formade som stövlar? En liten skäggig jude rullade jävulens starkaste cigg och en new york-koreanska fick mig att sittdansa till gamla, gamla hits, typ "heeey ya" osv. Det var A:s kursare och vi var på nåt ställe som heter "lao wai" vilket betyder typ "utlänning". Hade tyvärr ingen kamera med annars hade jag visat allt ALLT inklusive den korta feta filippinkillen med tandställning och hyenaskratt. Han är ett jävla miffo! JAg älskar miffon. Alla är så sociala och jag blir likadan själv. Men påminner mig själv om att tänka på döden åtminstone en gång i halvtimmen, när jag sitter ensam på toan tex. ligger nu i soffan med en KASSE snacks bredvid, tack för det. Kan inte skriva mer, ska bli fet nu. Ciao

2 kommentarer: