måndag 15 november 2010

Magiskt

Okej jag har nu satt temat för veckan: Underlivet. Eller det underbara livet, välj själva, det är liksom lite samma sak ändå (kul att jag nyss på allvar övervägde att bjuda in mina föräldrar till att läsa den här bloggen förresten)

Så: Ett tag höll jag på med lactal, alltså sådana där små tuber fyllda med mjölkbakteriegel man trycker in och liksom… fyller sig med för att återställa det vackra könets yin och yang. MEN i samma byrålåda som jag lagt lactaltuberna i fanns en annan tub, med ett annat innehåll. Det var en gel man skulle applicera på munsår och som luktade…. mint??

Well ni fattar vad som hände och vilken panik Magica de Hex fick och hur kul det var att ringa sjukvårdsupplysningen å ba (med gråt i rösten) ”HEJ mitt kön är fullt av MINT!”

6 kommentarer:

  1. ÄR DET SANT? Var det en bonus man fick för att man köpte det där?

    SvaraRadera
  2. Alltså munsårstuben låg i samma byrålåda som lactaltubarna där jag bodde i Stockholm... Det var mörkt, jag var trött, jag gjorde fel. Ack så fel. Men det gick bra, hon på sjukvårdsupplysningen fick en bra story till kafferasten och jag lärde mig att vara mer noggrann när det gäller... tuber. SÅ! Slutet gott - allting gott! :D

    SvaraRadera
  3. Får mig att tänka på Nilecity och den där Percy och bögbrandmannen upprepar "mmm, det smakar mint":-D

    SvaraRadera
  4. "Slutet gott allting gott" fick plötsligt en helt ny innebörd... Eh

    SvaraRadera
  5. själv påminns jag om "american pie" där han förväxlar glidmedlet med en limtub. :D

    SvaraRadera
  6. Från och med nu använder jag bara produkter som fins på burk

    SvaraRadera