onsdag 10 november 2010

Mörkret

Nu åker jag till stans största mesta bästa teknikcentrum i hopp om (vilket i sig är en tydlig indikator på att allt kommer gå åt helvete) att köpa en sån här:

Var där för ett par dagar sen och rekade tillsammans med A, höll på att bli tokig på att alla försäljare slängde sig över honom hela tiden å ba (desperat): SIR! IPHONE? NIKON? MAC? SIR SIR SIR! …medan jag var osynlig. Inte ens efter att A sagt: ”Det är HON som ska köpa” så tog de någon notis om mig. Idag kommer jag därför springa in med stora superdildon sture å wacka den i skallen påråm å skrika KOLLA jag har KUK å KUKEN VILL HA TEKNIK! NUUUUU!

Sen tänker jag nog åka hem och pyssla lite med mitt inre mörker. Ja, det låter trevligt tycker jag.


2 kommentarer:

  1. Har du något inre mörkerrum? Bra för att framkalla ångest (eller så kör man bara med ordvitsar).

    Kul med kamera, gissar på bildkavalkad från första testrundan!

    SvaraRadera
  2. Du är ju sjukare än jag! (Me like)

    SvaraRadera