torsdag 18 november 2010

Årets största PEPP

Mailkonversation mellan mig och Haggan:

Haggan: Jag kommer till Thailand!!!! Ska bli så ofattbart underbart att jag inte ens förstår. Vakna nu där bort i Kina och boka biljett!!

Jag: HURRA!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D (Är jag för gammal för att använda sånna här symboler?)

Haggan: Inte i detta sammanhang!!!! :-D :-D

Jag:

1. Det är så koolt att vi ska hänga i bkk

2. Det är så koolt att vi ska hänga i bkk!!!

3. Det är så koolt att vi ska hänga i bkk!!!!!!!!

Jag kan ha hittat en resa 2 januari! PROBLEM: När jag klickar "boka resa" säger sidan "kontakta säljaren". BAJS! Well jag mailade dem och fick ett automatsvar som säger att de återkommer inom 48 timmar. Men då är det ju kanske FÖR SENT och jag har kanske dött eller blivit galen och börjat samla på porslinskatter! Ja du förstår ju problemet. Kan du hjälpa...? OCH: Fattar du att jag fyller 30 när vi är i Thailand?? Hur fira? Hur cp som helst säger jag!

Haggan: Haaaj!! Ska verkligen bli askul! Jag försökte ringa men de hade lunchstängt. Har tyvärr inte tid att ringa under dagen nu. Men ring själv från skype! Det är superenkelt att ladda lite pengar och ringa direkt till telefon. Krraaaaaammm!!!

ps. Shit vad vi ska fira:-D DS

Jag: biljett köpt!!! :D :D :D :D :D :D :D :D

Haggan: Jaaaaaaaaaaa!!!!! Sassa brassa mandelmassa!!!

2 kommentarer: