onsdag 13 april 2011

HEJ alla snygga suggor

Till Haggan: 


Hursomhelst. Såhär ser jag alltså ut när jag ska gå på stan i Bangkok (HELA TIDEN) samt när jag ska försöka se förförisk alt. vansinnig ut. Vi har lite fiskfejs, lite plågsamt minderårigt bloggposerande, lite djurisk sex appeal.

Igår natt såg jag ca 45 avsnitt av supernatural. Drömde om supernatural. Mer specifikt drömde jag att mina händer var alldeles frusna och att jag fick värma dem i Sams armhåla (DOOOOOG). Sen gnuggade han dem och blåste lite varmt på dem också. Sen var vi i min barndomsby i norrland där vi simmade i sjön, tillsammans med A och några av våra kompisar. Vädret var kallt och grått och sjön kändes alldeles gyttjig. Ville mest bara gråta.

Det här med "erotiska" alt. "romantiska" drömmar, aldrig varit särskilt bra på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar