söndag 10 april 2011

Det går bra nu kompis

Läste nyss igenom en thaimat-meny och känner nu något som påminner starkt om lycka. Jag lovar - alla tarmar började swingdansa i ren förväntan! Fast utan att göra mig illamående, bara HUNGRIG *och där kom det stekta riset med räkor, ägg och curry thank you very much room service!*

Dagens äventyr: weekend market i Mo Chit, som är en av världens största. Tiotusentals marknadsstånd, trångt sammanpackade som säljer allt från boaormar, palmer och hundvalpar till cowboyboots, pälsar, levisjeans och typ 60 % av alla second hand-klänningar i världen. Allt detta i trång, ca 35-gradig värme. Kort sagt: mitt personliga triathlon.

Känns som att jag förberetts hela livet för detta

2 kommentarer:

  1. Åååååååh jag älskar den marknaden. Men rätt svettigt brukar det vara... Jag blev varse om att man kunde svettas om vaderna då vi var där första gången. Jag vill också vara i Thailand. Ha det underbart!!!!

    SvaraRadera
  2. det har jag... jag och mitt svett har det alldeles underbart ihop

    SvaraRadera