fredag 17 juni 2011

Sexturism

Dagens sms-konversation: 

Jag: Hur går jobbet? 
A: Bra! Tagits på sightseeing idag, nyss tittat på ekorrar. En hel ö, full med ekorrar! 
Jag: Ekorrar? 
A: Kineserna verkar älska ekorrar
Jag: Hur känner du för ekorrar? 

Vad jag vill säga är: turism i Kina. Vilken jävla grej. Som det här exempelvis: 




SEXPARKEN i Yunnan. Här är entrén - ett par särade kvinnolår. Där gick man alltså... in. Vilket ordet "entré" redan avslöjat, men ändå. Det behövde sägas igen (eller gjorde det verkligen det)




Vad är historien bakom den här parken, varför är det en "sexpark" (GUD den mentala bilden av hur en sådan SKULLE KUNNA se ut!) finns det förankring i nån myt, verklig historia, VAD ÄR GREJEN? Ingen ville se mig i ögonen när jag ställde dessa frågor  


Vi gick uppför säkert 5000 trappsteg den dagen. Sen gick vi ner 5000 till. Men stämningen var, som ni kan se tack vare mannen längst bort, fortsatt hög


Sen skulle vi in i en grotta som väldigt mycket ut som en monstermun, eller en arg vagina, om man så vill. Fast varför skulle man vilja det? 

Och den unga kvinnan på stigen - hur kan man vara så glad när varje sekund i livet för en närmare sin undergång? Det frågar jag ofta migsjälv när jag umgås med människor


Natural corridor of sex culture. Penis and Vagina. Allvarligt talat nu hittar ni ju bara på! 


Inte ens här, vid köttets altare, kunde de sluta stretcha!!!


Det hela avslutades med synthar och färgglada spotlights i mörkret och ja, är inte DET sex då vet jag inte vad som är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar