tisdag 21 juni 2011

så går ännu en dag av våra liv och kommer aldrig mera åter

A: Vi kan aldrig gifta oss. Eller iallafall aldrig ha bröllop. Det går inte med din... ja, men din... (suckar och väser:) din släkt!

Jag: Har du slutat använda deoderant? Du luktar alltid svett numera.

A: Alla dina vilda småkusiner! De skulle rusa in i kamouflagedräkter och gevär och... skjuta på folk. För sent skulle man upptäcka att det INTE var leksaksgevär!

Jag: Jag tycker inte det är okej att du slutar använda deo bara sådär. I ett såhär litet studentrum. Trångt  OCH svettigt?! (kniper ihop ögonen, hårt, hårt) Alltså jag STÅR INTE UT!

A: Va? Ääääh lägg av, jag använder VISST deo! Hur kan du tjata om svett när jag ligger här och praktiskt taget friar till dig?

Jag: Vaddå friar, du sa ju nyss att vi INTE kan gifta oss på grund av mina kusiner?!

A: JAMEN JAG SA JU ”PRAKTISKT TAGET” 

...

A: Okej jag har slutat använda deo. Jag har inte haft det på flera veckor nu, haha! 

2 kommentarer: