tisdag 7 juni 2011

Heaven!

Ni vet när man går in på ett kinesiskt massageställe och ber att få nacken masserad, och så dyker det upp en sadist med söndagsskolelärar-leende som ägnar en timme (EN TIMME) åt att våldta varenda muskel mellan skulderbladet och nackfästet?
Återkommande tanke: ...
Känsla i 3 dygn efteråt: död

Jag (går med huvudet böjt till höger): Men jag förstår inte... du har ju fått massage där förut, hur kunde du tycka att det var ett seriöst massageställe?
A: Äh men de har ju sånna där plancher på väggarna, med kroppens anatomi på...?
Jag: *dör*

Det var ändå ingenting mot den matförgiftning jag upplevde dygnet därpå! Visste ni att man kan bajsa vatten? Det kan man! Flera, flera liter, flera flera gånger om! :D

OCH! Nu läste A att en tankbil vält och släppt ut nåt gift som heter fenol i floden som förser Hangzhou (ja, det är staden jag bor i) med dricksvatten.

Bonus: samtidigt som jag skriver detta spelas låten "heaven, I´m in heaven" på cafét som vi sitter i. Oj! och nu kikade Gud in genom cafédörr'n och ropade: JESSICA! HÄR ÄR DITT LIIIIIV!!!

Nämen i morrn då, testa kinesisk bungy jump kanske?

4 kommentarer:

  1. På nattbussen tillbaka på Buenos Aires såg jag en film om ett ostoppbart (Unstoppable hette den) tåg som hotade (?) USA. Den hade en massa vagnar med fenol i! Det måste betyda nånting att aldrig ha hört om ett gift innan och sen göra det två gånger på en vecka. Men VAD?

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Nu kittlar livet sådär spännande/obehagligt/lustfyllt igen!

    jag kommer tänka länge på detta *skriver "do not disturb" på pannan*

    ps. kommentaren jag skrev ovan tog jag bort på grund av en (EN) liten felstavning. Är jag normal?

    SvaraRadera
  4. Jag skrev ett arbete om "att vara normal" tillsammans med E.G i gymnasiet. Bland annat hade vi en bild på en naken man som låg i en sån där fin gammal soffa såsom man ofta ser kvinnor göra lutandes på ena armen med ena benet lite upp typ. Well. Lite nostalgisk idag tror jag, studenternas dag som det är idag. Normal eller inte, det är helt ok att ta bort ett inlägg för en felstavning. Kan man göra nåt så litet för att lugna sitt sinne så go ahead and do it.

    /Sara

    SvaraRadera