fredag 29 oktober 2010

Hemma!

Solen sken. Taxichauffören släppte av mig på rätt plats. Lägenheten var uppvärmd och städad. A gick med på att jag får ligga med en afrikan, en asiat och en tjej innan jag dör (annars har man inte LEVT! hävdade jag). Vi åt pizzabuffé på kvartersrestaurangen och jag mös åt att kunna säga precis vad jag vill utan att någon fattar. Ord som förekom under middagen: knulla, röv, klitta, sodomera, pizza, ångest, fan.

Har 5 miljarder foton och en film från Heilongjiang, visar i morrn!

Ps. Allt gick gick givetvis fantastiskt bra. OCH - jag var snygg typ hela tiden!


3 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Jag trodde du mös åt att folk faktiskt förstod dina fula ord, inte tvärtom. Kanske är det båda? Eller så är det helt enkelt värt att mysa åt fula ord i största allmänhet. Ja, så måste det vara. Skamtacka!

    SvaraRadera
  2. Haggan! Ibland är det skönt att inte vara förstådd. Men visst känner jag ett stygn av sorg när jag inser att mormor + 2 barnbarn + morsan inte fattar vilken fantastisk svada av snusk och skamligheter jag nyss spytt ut över deras tjusiga salladstallrik. Om ingen ser/hör/bekräftar ens genialitet, är man ändå ett geni?

    SvaraRadera
  3. du är bäst! och snygg hela tiden. Vad är hemligheten jessica?

    SvaraRadera