söndag 2 januari 2011

Bye bye Beijing

I natt drömde jag....

1. Att en kompis hemma, Kalle, hade tränat upp sin kropp med massa muskler, solat tills hans hud fått en sån där Fabio /Georgio Armani/Werthers original-orange-brun ton OCH OCH sparat ut håret till en lång, blonderad hästsvans. Fast värst: Jag tyckte han var SKITSNYGG!! Eh.


(Kalle med normal hudton samt en säck mjöl)



(Fabio. Och här kan man säga så mycket roligt att jag bara... orkar inte)

2. Att ett HÄXHUS blivit min granne och att man här planerade min undergång. Jag såg bl.a. cirka 200 pers i blodröda kåpor som mässade och planerade att bränna upp sig själva, mig och mitt hus. Inte ens Magica kunde rädda mig då.

Nej usch nu skiter jag i det här och drar till Thailand! Oklart hur det blir med uppdateringar därifrån, har ju ingen dyr leksak (s.k iphone)

PUSSPUSS

2 kommentarer:

  1. http://img46.imageshack.us/img46/9871/kallefabio.jpg

    skriv ut och ta med dig till thailand!

    SvaraRadera
  2. Ah jag DÖR! Fantastiskt. Tack *flås*

    SvaraRadera