onsdag 12 januari 2011

En dam med hatt

Kinahoran: TVÅ personer har kallat mig för dam i deras grattishälsning på fejjan, vad betyder det??! Är 30 en damålder? Är det här min nya identitet?

Haggan: Ja, när man fyller 30 fyller man dam! Så är det. Då ska man köpa sig en halmhatt, det ska vi ordna idag.

Kinahoran (jätteexalterad): ÄR DET SANT?? Det visste inte jag! Åh, jag är dam nu! Jag får bära hatt! Hur kan jag ha missat det här?

Haggan: Eh... för att det inte är sant...?


Hursomhelst, 30 är jag och hatt ska jag ha. Hej Bangkok här kommer vi igen

2 kommentarer:

  1. Världens största GRATTIS till dig på din födelsedag!

    Se vidare i mail... :)

    /Sara

    SvaraRadera
  2. Här i norra Sverige säger vi att man fyller tant. Jag vet inte vad som är bättre.

    Idag fyller även min mormor år. Så det blir både dam och tant för er båda.

    Puss på dig, och grattis i massor!!!!!!!!!!

    SvaraRadera